Post: #11
(29-03-2019, 21:51)Majamka napisał(a): Z rozrządem nie dyskutuje.Majami, masz rację z hamulcami, ale uważam, że kolega deczko przesadza.
Ale klocki i tarcze możesz ocenić sam po zdjęciu koła.
Ceny między serwisem w Polsce a tutaj mogą się róznić max stówke lub dwie.
Zmiana gum w polskim warsztacie a w niemieckim serwisie już dawno się zrównała.
Oleje i płyny to też różnica może 5-10 euro.
On otrzymuje kasę nieopodatkowaną - dołóż do tego 1000 euro 19% MwSt. i masz 1190 euro.
Czyli jest 100 euro taniej.
Mój warsztat musi zapłacić czynsz, Nebenkosten i wszystkie opłaty pracowniczo-socjalne.
Z mojej kieszeni wypłynie 30% więcej kasy, ale będę miał czyste sumienie.
Ułamek tych 30% wróci też do mnie.
Dodatkowo, jest to samochód rezerwowy, który bardzo lubie, za dwa tygodnie wsadzę go na mobile.de i zobacze co się będzie działo. Jak otrzymam sumę, która mnie zadowoli, to sprzedam, jak nie, to odnowię i będę trzymał, aż stanie się Prawdziwym rarytasem.