Post: #8
O cenach nie napisze, ale spokojnie można auto doprowadzić do stanu używalności wydając mniej niż 1000 Euro. Wiem, bo korzystamy z polskich usług. I nie odwolywalabym się do PRL. Polscy mechanicy robią coraz lepsza robotę, ale usługi w Polsce wciąż są tanie. Jakość może być wiec w niskiej cenie.
Precyzja niemieckich warsztatów to coraz częściej już legenda, zwłaszcza, ze coraz rzadziej mechanik w Niemczech mówi płynnie po niemiecku.
Kiedyś miałam przyjemność naprawiać bądź wymieniać głowice w Passacie i niestety właśnie w Niemczech.
Inna sprawa, ze mechanik mechanikowi nierówny, bez znaczenia czy w Niemczech czy w Polsce.
Wybrałabym wiec sprawdzonego mechanika, a jeśli byłoby taniej, to czemu nie !
Precyzja niemieckich warsztatów to coraz częściej już legenda, zwłaszcza, ze coraz rzadziej mechanik w Niemczech mówi płynnie po niemiecku.
Kiedyś miałam przyjemność naprawiać bądź wymieniać głowice w Passacie i niestety właśnie w Niemczech.
Inna sprawa, ze mechanik mechanikowi nierówny, bez znaczenia czy w Niemczech czy w Polsce.
Wybrałabym wiec sprawdzonego mechanika, a jeśli byłoby taniej, to czemu nie !