Post: #2
1.Auto musi mieć zrobiony niemiecki TUV
2.Nalezy postarac się o numer ubezpieczenia ( ubezpieczalnia według uznania), niektóre honorują zniżki z Polski
3.Wizyta w Zulassungstele , w dziale dla rejestracji EU Ausland, możesz potrzebować dokumentu potwierdzającego własnośc samochodu ( tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
4 Dopinasz formalności ubezpieczeniowe
5.Zoll i podatek drogowy , dasz im SEPA uberweisung na pobranie podatku drogowego.
Konto i meldunek będzie potrzebny.
Szerokiej drogi.
2.Nalezy postarac się o numer ubezpieczenia ( ubezpieczalnia według uznania), niektóre honorują zniżki z Polski
3.Wizyta w Zulassungstele , w dziale dla rejestracji EU Ausland, możesz potrzebować dokumentu potwierdzającego własnośc samochodu ( tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
4 Dopinasz formalności ubezpieczeniowe
5.Zoll i podatek drogowy , dasz im SEPA uberweisung na pobranie podatku drogowego.
Konto i meldunek będzie potrzebny.
Szerokiej drogi.