Post: #18
100 tysięcy smartfonów sprzedanych w… 86 sekund
Firma Xiaomi bije kolejne rekordy, o których marzą inni producenci smartfonów. Specyfika chińskiego rynku, powiecie. Może, ale wynik i tak robi wrażenie.
Kiedy 12 sierpnia wystartowała oficjalna sprzedaż smartfonów Xiaomi Red Rice, 100 tys. egzemplarzy znalazło nabywców w ciągu zaledwie 90 sekund. W półtorej minuty rozeszła się cała pierwsza partia - wynik był naprawdę świetny. Jednak tym razem padł kolejny rekord.
Wczoraj Xiaomi uruchomiło sprzedaż flagowego smartfona MI3 oraz zestawu smart TV MITV. Na rekord nie trzeba było długo czekać - 100 tys. sztuk telefonu znalazło nabywców w ciągu 86 sekund. Dodajmy, że nie były to tanie modele. Wersja 16-gigabajtowa kosztowała 1999 juanów (ok. 327 dol.), a za 64-gigabajtową trzeba było zapłacić 2499 juanów (ok. 410 dol.). Dodatkowo, 3000 egzemplarzy smart TV sprzedano w 118 sekund, mimo pokaźnej ceny 2999 juanów (ok. 490 dol.).
Czy Xiaomi potrafi powtórzyć swoje sukcesy na rynkach zachodnich? Tego nie wiemy. W tym roku chiński producent chce sprzedać 20 mln smartfonów, co ma być dużym skokiem w porównaniu do roku ubiegłego, w którym osiągnął wynik 7,16 mln sztuk. Co prawda firma ogranicza się do zapowiedzi globalnej ekspansji, ale na słowach się na razie kończy. Czy zatrudnienie byłego szefa Androida Hugo Barra przybliży te plany?
źródło: pej.cz
Firma Xiaomi bije kolejne rekordy, o których marzą inni producenci smartfonów. Specyfika chińskiego rynku, powiecie. Może, ale wynik i tak robi wrażenie.
Kiedy 12 sierpnia wystartowała oficjalna sprzedaż smartfonów Xiaomi Red Rice, 100 tys. egzemplarzy znalazło nabywców w ciągu zaledwie 90 sekund. W półtorej minuty rozeszła się cała pierwsza partia - wynik był naprawdę świetny. Jednak tym razem padł kolejny rekord.
Wczoraj Xiaomi uruchomiło sprzedaż flagowego smartfona MI3 oraz zestawu smart TV MITV. Na rekord nie trzeba było długo czekać - 100 tys. sztuk telefonu znalazło nabywców w ciągu 86 sekund. Dodajmy, że nie były to tanie modele. Wersja 16-gigabajtowa kosztowała 1999 juanów (ok. 327 dol.), a za 64-gigabajtową trzeba było zapłacić 2499 juanów (ok. 410 dol.). Dodatkowo, 3000 egzemplarzy smart TV sprzedano w 118 sekund, mimo pokaźnej ceny 2999 juanów (ok. 490 dol.).
Czy Xiaomi potrafi powtórzyć swoje sukcesy na rynkach zachodnich? Tego nie wiemy. W tym roku chiński producent chce sprzedać 20 mln smartfonów, co ma być dużym skokiem w porównaniu do roku ubiegłego, w którym osiągnął wynik 7,16 mln sztuk. Co prawda firma ogranicza się do zapowiedzi globalnej ekspansji, ale na słowach się na razie kończy. Czy zatrudnienie byłego szefa Androida Hugo Barra przybliży te plany?
źródło: pej.cz