Jesteś nowy na naszym forum?

Zapoznaj się z innymi i dowiedz gdzie i jak możesz zamieścić ogłoszenia.

Czytaj więcej

Nowy serwis z ogłoszeniami

Zapraszamy na nasz nowy serwis z ogłoszeniami. Znajdziecie tam sporo interesujących ogłoszeń. Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakiś problem i potrzebujesz pomocy napisz a na pewno pomożemy.

Czytaj więcej

Nabór na Moderatora i Redaktora

Poszukujemy Moderatorów i Redaktorów na nasze forum. Chciałbyś dołączyć?

Czytaj więcej
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przedstaw się i zapoznaj z innymi
Post: #41
kiedy nie wejde ...wszyscy sa offline... Sad
10-01-2014, 22:23
Cytuj

Post: #42
Mam podobnie ale nie trace nadziei, ktos pisal, ze pisza od 21- szej ))) Zagladaj czesciej!
11-01-2014, 02:10
Cytuj

Post: #43
fajnie,ecik...
jest 20.44...
oczekuje tu na Ciebie...Smile
11-01-2014, 21:44
Cytuj

Post: #44
ehhhh....

daremnie... Sad
11-01-2014, 22:01
Cytuj

Post: #45
Już nie długo będzie nas znacznie więcej. Pozdrawiam wszystkie nowe osoby Wink
| Zarabianie w internecie |

Znajdziesz mnie na facebook'u, instagramie oraz youtubie.
12-01-2014, 22:44
Cytuj

Post: #46
Ecik wystawia dziewczyny do wiatru? A to dran ! :niegrzeczny:
Tyle jesteś wart, ile możesz dać !
13-01-2014, 23:30
Cytuj

Post: #47
Witam i mam nadzieje , ze sie rozkrecimy. <jupi>
20-01-2014, 16:35
Cytuj

Post: #48
Witaj Rosa Wink

Oczywiście, że się rozkręcimy. Zapraszamy do dyskusji na forum.
| Zarabianie w internecie |

Znajdziesz mnie na facebook'u, instagramie oraz youtubie.
20-01-2014, 18:06
Cytuj

Post: #49
Ja jestem rozkrecona na maxa! obyscie tylo nadazyli... <gwizd> <gwizd> <vamos>
Tyle jesteś wart, ile możesz dać !
20-01-2014, 18:14
Cytuj

Post: #50
Witam nowych forumowiczöw, milej zabawy.. Smile
Tyle jesteś wart, ile możesz dać !
25-01-2014, 23:26
Cytuj

Post: #51
ecik napisał(a):Ecik, witam!

Witam wszystkich uzytkownikow!
Jestem tu nowy :moj nick to jacintoromeo
Wciaz mam problem z poruszaniem sie po tym forum.Poza tym nie wiem jak dzialaja wszystkie funkcje.
Pozdrawiam ychna !
Otro dia mas sin verte
26-01-2014, 11:34
Cytuj

Post: #52
Witamy na naszym forum Wink

Po kilku wizytach na pewno się oswoisz i już nie będzie żadnych problemów Smile

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji Wink
| Zarabianie w internecie |

Znajdziesz mnie na facebook'u, instagramie oraz youtubie.
26-01-2014, 14:15
Cytuj

Post: #53
jacintoromeo napisał(a):
ecik napisał(a):Ecik, witam!

Witam wszystkich uzytkownikow!
Jestem tu nowy :moj nick to jacintoromeo
Wciaz mam problem z poruszaniem sie po tym forum.Poza tym nie wiem jak dzialaja wszystkie funkcje.
Pozdrawiam ychna !
__________

Jacimtoromeo witaj!

Ja tez czasami bladze, ale jak to baba, jak sie upre to znajde wszystko!
Kwestia treningu..zalecam 20 min. dziennie... Wink
<super>
Witaski!
Tyle jesteś wart, ile możesz dać !
26-01-2014, 15:07
Cytuj

Post: #54
Jacintoromeo,

w razie jakichkolwiek trudnosci pytaj, my sobie tutaj wszyscy pomagamy -

i nasz szef FABEK --> sluzy rada i pomoca w kazdym zakresie, wiec bez obaw.. Smile
Tyle jesteś wart, ile możesz dać !
26-01-2014, 15:12
Cytuj

Post: #55
Taak,tutaj jest malo osob i zawsze wszyscy sa offline,ale to nic kiczy sie jakosc ,a nie ilosc.
Mnie polecila to forum kolezanka ,ktora tez tu jest na tym forum.

Pozdro!!!
Otro dia mas sin verte
28-01-2014, 09:20
Cytuj

Post: #56
witam ... Smile
jacintoromeo jak jesteś tu na forum ..miłego dnia .
19-03-2014, 14:46
Cytuj

Post: #57
Witamy serdecznie Marika Wink

Zapraszamy do częstego odwiedzania i pisania na forum.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia Wink
| Zarabianie w internecie |

Znajdziesz mnie na facebook'u, instagramie oraz youtubie.
19-03-2014, 15:32
Cytuj

Post: #58
Hallo, hallo Marika...tu ychna... witaj na pokladzie! Smile
Tyle jesteś wart, ile możesz dać !
26-03-2014, 19:57
Cytuj

Post: #59
Witam Wszystkich cieplutko, jestem Chocco Smile
15-04-2014, 14:57
Cytuj

Post: #60
Witamy serdecznie na naszym forum Wink

Jak się o nas dowiedziałaś? Możesz podzielić się swoją opinią na temat naszego forum w odpowiednim dziale.

Zapraszam do częstego odwiedzania i dyskusji na forum Wink

Pozdrawiam fabek Wink
| Zarabianie w internecie |

Znajdziesz mnie na facebook'u, instagramie oraz youtubie.
15-04-2014, 20:59
Cytuj



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości