Jesteś nowy na naszym forum?

Zapoznaj się z innymi i dowiedz gdzie i jak możesz zamieścić ogłoszenia.

Czytaj więcej

Nowy serwis z ogłoszeniami

Zapraszamy na nasz nowy serwis z ogłoszeniami. Znajdziecie tam sporo interesujących ogłoszeń. Czytaj więcej

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakiś problem i potrzebujesz pomocy napisz a na pewno pomożemy.

Czytaj więcej

Nabór na Moderatora i Redaktora

Poszukujemy Moderatorów i Redaktorów na nasze forum. Chciałbyś dołączyć?

Czytaj więcej
Ocena wątku:
  • 8 głosów - średnia: 2.13
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FORUMOWY HYDE PARK.
Post: #201
(11-02-2019, 17:04)helen*** napisał(a):
(11-02-2019, 16:50)Leon 66 napisał(a): Renka i Hellen , nie dajcie sie sztucznie degradowac,
nie pozwolcie zeby jakis kocmoluch nakazywal wam
co wypada a co nie,
co masz pisac , jak masz pisac i do kogo .

Krunia  , nie mam ochoty  na takie klimaty,  wolny czas lubie przyjemnie spedzac, porzadkowego tutaj nie ma, co chca ,to pisza.  W tych zawodach udzialu nie biore,  konkurecja, kto ma wiecej postow, wyswietlen itp.. co sie ,za tym kryje ,to nie wiem?  Wyscigi szczurow ? Big Grin

czesc helen, ty jak cos napiszesz to az w piety pojdzie, na Mazurach to ja mam dom i to nie caly tylko teraz wspolnie z siostra i z bratem, duzy jest to mamy miejsca dostatek, na Mazurach jest pieknie wiosna, latem ale o tej porze roku to zalamanie, ale osoba z Wroclawia ma dom na Mazurach? 

Reniu, nie jestes zlodziejka, pieniadze znalazlas, oddajac pieniadze pani w okienku masz 100 procent pewnosci, ze pani sama sobie je zatrzyma, takie szukanie klientow kosztuje, nie szukaja dla takich sum, mielismy przypadek taki, placac za nowe meble do sypialni 6000 eu , maz wypelnil wszystko prawidlowo, przelal na konto sklepu , nam wzieto pieniadze z konta a sklep ich nie dostal, wiec bank musial szukac tych pieniedzy, pani powiedziala,ze przy takiej sumie poszukaja tych pieniedzy, bank musial ze swojej"kieszeni" 6000 zaplacic i szukali tych nieprawidlowo wplaconych pieniedzy, gdyby to byla mniejsza suma, nie szuklai by tego , bo im sie to nie oplaca, zaplacicli by jeszcze raz bo i tak za wszystko placa klienci,
Reniu, nikomu pieniedzy nie wyciagnelas z kieszeni, kupsobie cos fajnego i juz
11-02-2019, 17:57
Cytuj

Post: #202
(11-02-2019, 17:03)Majamka napisał(a):
(11-02-2019, 16:08)helen*** napisał(a):
(11-02-2019, 13:48)RENIA napisał(a): I o tego sie jakasz Smile
Powiedz mi tylko dlaczego ludzie uciekaja z tego forum jak z tonacego okretu?

Powod chyba jasny.Zostana moze ci co nie znosza konkurencji. Zapanuje marazm i nuda. Sad

NN funkcjonuje nadal,ale to co teraz sie dzieje ,to przechodzi ludzkie pojecie, kota nie ma myszy grasuja.
Cuda cudenka wypisuja, nasza bogata Zoska, to nawet nie potrafi bajek opowiadac, ciekawa jestem czym przybyla na Mazury bedac online od rana do nocy , moze jeszcze auto prowadzila?  Big Grin 

Reniu ja tez mam w planie wyprowadzic sie stad !  
Przychodzi ci czasem do głowy że ludzie poruszają się samochodami ?

Nie licze tych 500km. dojazdu do Swiecka (Autobana), a od Swiecka na Mazury jest wiecej jak 600 km. ,zanim dojade do celu , nie wiem jak sie nazywam, na klikanie non -stop na forum nie mialabym sil i koncentracji .
Ty ,to pewnie prywatnym samolotem latasz? Big Grin Tez nie wierze w to ,ze na Mazurach bylo wczoraj +14 °  Tongue
[-] 1 użytkownik lubi ten post:
  • Diego9
11-02-2019, 18:10
Cytuj

Post: #203
+14 było wczoraj przed południem w Heidelbergu.
Gdzie wyczytałaś że jestem teraz na Mazurach ?
Co robiłyście całe życie że zdziwione jesteście że ludzie posiadają nieruchomości w górach , nad morzem...a mój znajomy z Koln nawet na Kanarach ma dom. Co robiłyście całe życie że jestescie zdziwione że ludzie posiadają mieszkania , domy i grunty na właśnośc ?
Robia prawo jazdy , kupują samochody i jeżdża po świecie. Całkiem normalni ludzie , którzy wiedzą czego w zyciu chcą i po co pracują.
Znajomi z Solingen mają dom w Szwajcarii i w Hiszpanii.
Uczciwie pracują to mają prawo mieć .
11-02-2019, 18:15
Cytuj

Post: #204
Diego ,na Mazurach kazdy moze kupic dom, duzo obcokrajowcow kupilo sobie domy i wynajmuja w sezonie, maja swoich ludzi ktorzy zajmuja sie tym. Robia na tym interes.
11-02-2019, 18:16
Cytuj

Post: #205
Helen , ty lepiej nie jedz na Mazury bo szoku dostaniesz !!!
Tam stoją lepsze domy i łodzie niż tutaj w DE.

Dawno nie byłas w Polsce, ale nic nie stoi na przeszkodzie byś sobie obejrzała to w google maps.
11-02-2019, 18:20
Cytuj

Post: #206
Tak Zoska ,pamiietam jak kazalas mi kupowac mieszkanie w PL. , a zeby uciec od "Flüchtlinge" , bo w DE nie wesolo robilo sie , ja mam w co inwestowac kase, nigdzie nie bede uciekala bez mojej rodzinki Tongue

(11-02-2019, 18:20)Majamka napisał(a): Helen , ty lepiej nie jedz na Mazury bo szoku dostaniesz !!!
Tam stoją lepsze domy i łodzie niż tutaj w DE.

Dawno nie byłas w Polsce, ale nic nie stoi na przeszkodzie byś sobie obejrzała to w google maps.

Zoska co Ty pouczasz dziewczynke z Mazur? 
Ot nowosci napisala  Big Grin
11-02-2019, 18:22
Cytuj

Post: #207
jestem co roku na Mazurach, rwania nie ma , wojewodztwo warminsko-mazurskie jest to jedno z najbiedniejszych dzielnc Polski,,
11-02-2019, 18:27
Cytuj

Post: #208
Biedne , ładne krajobrazy i tanio.
Czego chcieć więcej .Big Grin

Idealne miejsce na dom letniskowy Big Grin
11-02-2019, 18:36
Cytuj

Post: #209


11-02-2019, 18:41
Cytuj

Post: #210
(11-02-2019, 18:15)Majamka napisał(a): Robia prawo jazdy , kupują samochody i jeżdża po świecie.


Zoska , moje prawko ma 22 lata , o czym Ty opowiadasz, prawko, auto w DE. to jest normalka.
Same nowosci ! Big Grin

(11-02-2019, 18:42)helen*** napisał(a):
(11-02-2019, 18:15)Majamka napisał(a): Robia prawo jazdy , kupują samochody i jeżdża po świecie.


Zoska , moje prawko ma 22 lata , o czym Ty opowiadasz, prawko, auto w DE. to jest normalka.
Same nowosci ! Big Grin
Pochwale sie,ze robilam prawko w DE. wydalam chyba 1.500 DM  Tongue
11-02-2019, 18:42
Cytuj

Post: #211
23.03. 2019 moje będzie miało 31 Tongue
11-02-2019, 18:46
Cytuj

Post: #212
(10-02-2019, 22:45)Unka napisał(a): Oooo kogo moje oczy widza .
Buziol egle

Dopiero teraz mnie widzisz?. Ja tu już od dawna, tylko ciasno tak, ze liter nie ma gdzie wstawić :-)

Czesc Unka, Ciebie tez miło widzieć buziak :-)

(10-02-2019, 22:56)herbiherb napisał(a): egle chetnie bym dal ale mozna tylko jedna niestety Sad

Ps. a Ty gdzie sie bylas jak cie nie bylo :O

To mi daj ze dwie, ale z nieba ;-)

Nie mów, ze tęskniłes ;-)

(11-02-2019, 18:27)Diego9 napisał(a): jestem co roku na Mazurach, rwania nie ma , wojewodztwo warminsko-mazurskie jest to jedno z najbiedniejszych dzielnc Polski,,
Lewandowskiemu nie przeszkadzało, by dom tam postawić i samolotem po bułki jeździć... co ma wiec piernik do wiatraka?
11-02-2019, 18:51
Cytuj

Post: #213
(11-02-2019, 18:51)egle napisał(a):
(10-02-2019, 22:45)Unka napisał(a): Oooo kogo moje oczy widza .
Buziol egle

Dopiero teraz mnie widzisz?. Ja tu już od dawna, tylko ciasno tak, ze liter nie ma gdzie wstawić :-)

Czesc Unka, Ciebie tez miło widzieć buziak :-)


(10-02-2019, 22:56)herbiherb napisał(a): egle chetnie bym dal ale mozna tylko jedna niestety Sad

Ps. a Ty gdzie sie bylas jak cie nie bylo :O

To mi daj ze dwie, ale z nieba ;-)

Nie mów, ze tęskniłes ;-)


(11-02-2019, 18:27)Diego9 napisał(a): jestem co roku na Mazurach, rwania nie ma , wojewodztwo warminsko-mazurskie jest to jedno z najbiedniejszych dzielnc Polski,,
Lewandowskiemu nie przeszkadzało, by dom tam postawić i samolotem po bułki jeździć... co ma wiec piernik do wiatraka?

samolotem to mozna latac, lewandowski to nie jest przecietny mieszkaniec , ktory zarabia grosze, na Mazurach widac domki ale nie sa one ladniejsze od tych w niemczech, nad jeziorami stoja piekne domy letniskowe i male biedniutkie, jeszcze pamietajace czasy komunistyczne, ogolnie jest bida , 
11-02-2019, 19:07
Cytuj

Post: #214
(11-02-2019, 19:07)Diego9 napisał(a):
(11-02-2019, 18:51)egle napisał(a):
(10-02-2019, 22:45)Unka napisał(a): Oooo kogo moje oczy widza .
Buziol egle

Dopiero teraz mnie widzisz?. Ja tu już od dawna, tylko ciasno tak, ze liter nie ma gdzie wstawić :-)

Czesc Unka, Ciebie tez miło widzieć buziak :-)


(10-02-2019, 22:56)herbiherb napisał(a): egle chetnie bym dal ale mozna tylko jedna niestety Sad

Ps. a Ty gdzie sie bylas jak cie nie bylo :O

To mi daj ze dwie, ale z nieba ;-)

Nie mów, ze tęskniłes ;-)


(11-02-2019, 18:27)Diego9 napisał(a): jestem co roku na Mazurach, rwania nie ma , wojewodztwo warminsko-mazurskie jest to jedno z najbiedniejszych dzielnc Polski,,
Lewandowskiemu nie przeszkadzało, by dom tam postawić i samolotem po bułki jeździć... co ma wiec piernik do wiatraka?

samolotem to mozna latac, lewandowski to nie jest przecietny mieszkaniec , ktory zarabia grosze, na Mazurach widac domki ale nie sa one ladniejsze od tych w niemczech, nad jeziorami stoja piekne domy letniskowe i male biedniutkie, jeszcze pamietajace czasy komunistyczne, ogolnie jest bida , 

Tez bym polemizowała. Wsie są biedne, bo wyzyskiwane, ale w większych miastach tej biedy aż tak nie widać. A skoro taka bida, to przeciętnego mieszkańca tym bardziej powinno stać, by se tam domek postawić. Tyle ze jak się chce kawałek ziemi z dostępem do jeziora kupić, to już tak biednie nie jest, wręcz przeciwnie.
11-02-2019, 19:12
Cytuj

Post: #215
Taka gorąca dyskusja, a ja musiałem pracować - co za pech.
Na post baletnicy nr.140 odpowiadał nie będę, bo zrobiła to za mnie Unka w poście nr. 141.
Dodam jedynie, że organizacja faszystowska, która opłaca mnie golarkami jednorazowymi, to OZPG.

Teraz ustosunkuje się do informacji o moim profilu na PH ( pomijam fakt, że Renia wystąpiła na drogę przestępczą publikując te informacje ), ale była to i tak tajemnica poliszynela.
Tak mam tam wpisane wykształcenie PODSTAWOWOWE, co jest zgodne z prawdą, ale to nie oznacza jednocześnie tego, że nie posiadam też innego wykształcenia.
Większość userów tego portalu posiada wykształcenie średnie, niepełne wyższe lub podyplomowe.
To podyplomowe to takie gdzie userka zrobiła roczny kurs finansowany przez AfA.
Wykształcenie zostaje zweryfikowane w pierwszym poście, lub pierwszej rozmowie telefonicznej.
Niektórym udaje się kamuflaż do pierwszego spotkania.
Dlaczego mam wpisane "wykształcenie podstawowe"?
Bo to weryfikuje czytającą - myśli co czyta, czy nie myśli. ( tym sposobem w pewnym sensie przyznaje racje zielonce - post nr. 143)
Tym sposobem unikam wielu kiepskich randek i nie tracę czasu.
11-02-2019, 19:22
Cytuj

Post: #216
(11-02-2019, 16:50)Leon 66 napisał(a): Moze...nie umiejä ,-  albo nie majä o czym pisac?

E tam , kazdy widzi ze maja- prawie caly themat zielonki dotyczy  swininy ,
wieprzowiny , sloniny ,bigosu i kaszanki .
Potem   piszä tez troche o genitaliach ,-damskich i meskich ,
i o seksie .
(A i o wielkosci penisow w stosunku do nogi.... Big Grin )

Ze latajä samolotem w te i wew te i ze  wszystkie chlopy sä na nie lase ,
a na Iberte baby.  

Punkt ;
Big Grin habe was vergessen ?

Jestem zdolnym i wdziecznym uczniem.
Chetnie sie ucze.
Naucz mnie pisac.
Rozumiem,ze genitelia to dla ciebie temat zenujacy.
Kaszanka zbyt osobisty.
Naucz mnie pisac o sztuce(zawsze chcialem umiec) Big Grin
...jesli potrafisz smiac sie z siebie,bedziesz mial ubaw na cale zycie... Big Grin
11-02-2019, 19:22
Cytuj

Post: #217
(11-02-2019, 19:12)egle napisał(a):
(11-02-2019, 19:07)Diego9 napisał(a):
(11-02-2019, 18:51)egle napisał(a):
(10-02-2019, 22:45)Unka napisał(a): Oooo kogo moje oczy widza .
Buziol egle

Dopiero teraz mnie widzisz?. Ja tu już od dawna, tylko ciasno tak, ze liter nie ma gdzie wstawić :-)

Czesc Unka, Ciebie tez miło widzieć buziak :-)



(10-02-2019, 22:56)herbiherb napisał(a): egle chetnie bym dal ale mozna tylko jedna niestety Sad

Ps. a Ty gdzie sie bylas jak cie nie bylo :O

To mi daj ze dwie, ale z nieba ;-)

Nie mów, ze tęskniłes ;-)



(11-02-2019, 18:27)Diego9 napisał(a): jestem co roku na Mazurach, rwania nie ma , wojewodztwo warminsko-mazurskie jest to jedno z najbiedniejszych dzielnc Polski,,
Lewandowskiemu nie przeszkadzało, by dom tam postawić i samolotem po bułki jeździć... co ma wiec piernik do wiatraka?

samolotem to mozna latac, lewandowski to nie jest przecietny mieszkaniec , ktory zarabia grosze, na Mazurach widac domki ale nie sa one ladniejsze od tych w niemczech, nad jeziorami stoja piekne domy letniskowe i male biedniutkie, jeszcze pamietajace czasy komunistyczne, ogolnie jest bida , 

Tez bym polemizowała. Wsie są biedne, bo wyzyskiwane, ale w większych miastach tej biedy aż tak nie widać. A skoro taka bida, to przeciętnego mieszkańca tym bardziej powinno stać, by se tam domek postawić. Tyle ze jak się chce kawałek ziemi z dostępem do jeziora kupić, to już tak biednie nie jest, wręcz przeciwnie.
moj brat kupil dzialke nad jeziorem w okolcy Olsztyna, 1000m kwadratowych,150 tysiecy zl, dom 450 tysiecy, dom parterowka,140 metrow kwadratowych, jezeli dobrze dodaje i odejmuje 600 000 , szalu nie ma 
11-02-2019, 19:34
Cytuj

Post: #218
(11-02-2019, 13:48)RENIA napisał(a): I o tego sie jakasz Smile
Powiedz mi tylko dlaczego ludzie uciekaja z tego forum jak z tonacego okretu?

Powod chyba jasny.Zostana moze ci co nie znosza konkurencji. Zapanuje marazm i nuda. Sad
Logika baletnicy! Ci co znoszą konkurencje odejdą, czyli na tym forum pozostanie samotny biały żagiel MS Baletnica Big Grin

(11-02-2019, 15:55)RENIA napisał(a): Nigdy nie ukradlam ani zlotowki nikomu bo nie mialam takiej potrzeby.
Złotówki nie ukradłaś, ale 100 euro. Tongue

(11-02-2019, 14:05)RENIA napisał(a):  Rano poszlam do banku, przede mna stal facet i dosyc dlugo marudzil w koncu poszedl.Ja wytypowalam 100 euro i nie zdazylam podac pin a stowa wyleciala. Czy to nie szczescie?.Wylecialam za facetem ale znikl w tlumie a widzialam go tylko z tylu.Pewnie zszedl do ubanu.Poszlam na zakupy Tongue
W jakim banku są automaty, gdzie wpierw typujesz kwotę, którą chcesz pobrać, a potem dopiero PIN?
11-02-2019, 19:42
Cytuj

Post: #219
w moim banku jest tak
11-02-2019, 19:54
Cytuj

Post: #220
(11-02-2019, 19:54)Diego9 napisał(a): w moim banku jest tak
nazwa banku?
11-02-2019, 19:58
Cytuj



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości